Sunday, July 29, 2018

TTA Mi Myanmar Font MIUI 9.2+ ထြက္ပါၿပီ

TTA Mi Myanmar Font MIUI 9.2+ ထြက္ပါၿပီ
========================
MIUI 9.2 ကေနစၿပီး Font change လို႔မရတဲ့ error မ်ားအတြက္ TTA Mi Myanmar Font MIUI 9.2+ လာပါၿပီ
TTA Mi Font Lite တုန္းကလိုပဲ Font 35 မ်ိဳးပါဝင္ပါတယ္။

ခ်ိန္းနည္း
=======
၁။ Fontchange ကိုႏွိပ္ပါ မိမိႏွစ္သက္ေသာေဖာင့္ကို ႏွိပ္ပါ
၂။ System Font ကိုႏွိပ္ပါ
၃။ Default ေအာက္က ပံုမပါတဲ့ေဖာင့္ကိုတခ်က္ႏွိပ္ေပးပါ
၄။ Apply ႏွိပ္ၿပီး reboot ႏွိပ္ပါ
၅။ ဖုန္းပါဝါပိတ္သြားပါလိမ့္မယ္ ျပန္တက္လာခ်ိန္မွာ ျမန္မာေဖာင့္
ခ်ိန္းျခင္းေအာင္ျမင္ပါၿပီ။

အကူအညီခလုတ္တြင္
===============
၁။ ေဖာင့္ခ်ိန္းနည္း
၂။ ဖုန္းနံပါတ္ျဖင့္ Mi Account ဖြင့္နည္း
၃။ China ROM လား Global ROM လားစစ္ေဆးနည္း
၄။ Facebook Link ႏွင့္ Browser ျမန္မာစာ မွန္ေအာင္ခ်ိန္နည္း
၅။ ေဖာင့္ခ်ိန္းမရပဲ ျပန္ျပန္ထြက္သြားျခင္း error အတြက္ theme clean ခလုတ္
၆။ Google App ဗားရွင္းအလိုက္ထည့္သြင္းနည္းမ်ား
၇။ UC MINI Browser ႏွင့္ Frozenkeyboard မ်ား ပါရွိပါသည္။

Than Toe Aung​

ေအာက္က မိမိႏွစ္သက္ရာ ဆာဗာ မ်ား မွာႏွိပ္ၿပီးေဒါင္းႏိုင္ပါၿပီ

Playstore  

P Cloud  

Mediafire  

Facebook 

( ယခု TTA Mi Myanmar Font ဟာ MIUI 9.2 ႏွင့္ အထက္ဖုန္းမ်ားအတြက္ပါ MIUI 7.2 မွ 9.1 အထိဖုန္းေတြ အတြက္ TTA Mi Font  Lite သံုးေပးပါ https://play.google.com/store/apps/details?id=tta.mifont.lite )

ခ်ိန္းနည္းပံုျဖင့္ၾကည့္ရန္
================
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=411236092647655&id=411234332647831

ပါဝင္ေသာေဖာင့္မ်ား
=============
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=411235819314349&id=411234332647831

( သင္ဆရာ ျမင္ဆရာ အားလံုး ႏွင့္ Font Developer မ်ား အာလံုးကိုအထူးေက်းဇူးတင္ရွိပါတယ္ )

#ttamimyanmarfont

Crd       


No comments:

Post a Comment

Microsoft Office 2019 v16.0 [Full Version] (x86x64)

Microsoft Office 2019 v16.0 [Full Version] (x86x64) Office တွေကို အသုံးပြုသူများအတွက် Microsoft Office 2019 ဗားရှင်းအသစ်ထွက်လေးကို တင်...